informedia_logo
informedia_logo
informedia_logo
informedia_logo
informedia_logo
  • Főoldal
  • Rólunk
  • Szolgáltatások
    • Kiszervezett marketing
    • Közösségimédia-menedzsment
    • Keresőoptimalizálás
    • Tartalommarketing
    • Piackutatás
    • Stratégiai tanácsadás
    • Employer branding
    • Design
    • PPC kampánymenedzsment
    • Webaudit
    • Vásárlói élménytérkép-tervezés
    • Összehasonlító termékteszt
    • Offline marketing
    • Cégajándék
  • Esettanulmányok
  • Árak
  • Kapcsolat
  • Blog

Empatikus marketing blog

HomeEmpatikus marketing blog
post6
kutatás, stratégia

Az export marketing

Az export marketing buktatói Egyszer volt, hol nem volt… Évekkel ezelőtt egy magyar webshop elindult meghódítani a cseh piacot.  Kezdetben nagy tervekkel, elánnal és egyértelmű céllal indultak, á

Szabó-Ormándlaky Szintia
25okt
Elégedettség
döntésbefolyásolás, élménytérkép, stratégia, touchpoint

Hogyan alakul ki a vevőben az elégedettség érzése? 

Mutass egy olyan vállalkozást, akinek nincs a TOP3 céljai között a vásárlói elégedettség elérése, javítása és növelése!Ezért készülnek az elégedettségi felmérések, ezért keresik oly lázasan a kielégít

Halasi Attila
01okt
velemeny-1-sized
döntésbefolyásolás, élménytérkép, marketingpszichológia, touchpoint

Empatikus marketing – a vásárlói döntések befolyásolásának alapeleme

„Az empátia a lúzerek és a pszichológusok érzelgőssége. Egyáltalán, hogy jön ez az én piacom marketingjéhez, ahol a konkurensek élve felfalják egymást és a saját anyjukat is eladnák egy újabb zsíros s

döntésbefolyásolás, kutatás, marketingpszichológia, stratégia, vásárlói élmény
Halasi Attila
25okt
employer branding
döntésbefolyásolás, marketingpszichológia, nézőpontváltás

Így ne tervezd túl a marketing kampányodat

Vajon létezik olyan ember, aki úgy újított fel konyháját, hogy annyiba került, amennyit eredetileg rászánt, egy fillérrel se többe? Amikor marketing-kampányt terveztél akkor az vajon pont annyiba kerü

marketingpszichológia, nézőpontváltás
Halasi Attila
18febr
post_12-simple
élménytérkép, kutatás, stratégia, touchpoint

Mikor vakrepülés a marketing?

Ha még nem volt a cégnél touchpoint analízis, vagy vásárlói élménytérkép készítés, akkor lehet, hogy vakrepülés üzemmódban maradt marketing. Hogy mi a touchpoint analízis? A touchpoint egy nagyon talá

kutatás, marketing, stratégia, vásárlói élmény
Halasi Attila
08febr
post5
döntésbefolyásolás, marketingpszichológia

A hülyeség pszichológiája

Egyre több cikk jelenik meg magyarul is a kognitív torzításokkal kapcsolatban. Kognitív torzításnak nevezzük az elménk azon hibáit amikor pédául tipizálunk, egyszerűsítünk, általánosítunk, hiszünk az

döntésbefolyásolás, marketing, marketingpszichológia
Halasi Attila
29jan
post_05
döntésbefolyásolás, marketingpszichológia

4 ok, ami miatt szeretünk listákat olvasni

Az 5 leggyakoribb marketing hiba, A 10 legjobb eladásösztönző könyv, 7 jótanács, mielőtt szakítanál az ügyfeleddel. Elöntöttek bennünket a listák – akár a hírek piacáról legyen szó, akár egyéb kereske

marketingpszichológia, szövegírás
Halasi Attila
12jan
informedia_logo
Oldalak
  • Rólunk
  • Meggyőzés
  • Esettanulmányok
  • Adatvédelmi nyilatkozat
Szolgáltatások
  • Keresőoptimalizálás
  • Tartalommarketing
  • Piackutatás
  • Design
  • Kiszervezett marketing
Szolgáltatások
  • Vásárlói élménytérkép-tervezés
  • Webaudit
  • Stratégiai tanácsadás
  • Közösségimédia-menedzsment
  • PPC kampánymenedzsment
© 2021. Minden jog fenntartva.