Eszencia

A vevőfókuszú marketing lényege: beleképzelni magunkat a vevő helyzetébe és olyanná formálni a terméket, vagy a szolgáltatást, hogy annak használata élmény legyen. A cél egyszerű, a megvalósítás bonyolult, mert ahhoz hogy az élmény rendre megvalósuljon alkalmazkodni kell. Hol koncepciót kell módosítani, hol szemléletet kell váltani, hol arculatot, hol személyzetet kell cserélni. Nehéz, de ez teszi fejlődést tartóssá… Erről szól az Informedia története.

ÜGYFELEK
100
+
KAMPÁNYOK
250
+

TÖRTÉNETÜNK

story_02
story_03
img_01
img_01
Lezárt projektek
250
+
Ügyfelek száma
100
+
Marketinggel töltött idő
150000
óra
Átlagos ügyfélélettartam
4.5
év

Hogyan dolgozunk?

Igényfelmérés
Milyen a megbízó piaci helyzete? Hova kíván eljutni?
MIlyen eszközöket használt eddig? Mi működött és mi nem?
Javaslatkidolgozás
A lehetőségek és a rendelkezésre álló információk alapján vevőfókuszú megoldási javaslatok készülnek.
Megvalósítás
A javaslatokban rejlő ígéretek konkrét formát öltenek, cikkek, honlapok, hirdetések és más tartalmak formájában.