Esszencia
A vevőfókuszú marketing lényege: beleképzelni magunkat a vevő helyzetébe és olyanná formálni a terméket, vagy a szolgáltatást, hogy annak használata élmény legyen. A cél egyszerű, a megvalósítás bonyolult, mert ahhoz hogy az élmény rendre megvalósuljon alkalmazkodni kell. Hol koncepciót kell módosítani, hol szemléletet kell váltani, hol arculatot, hol személyzetet kell cserélni. Nehéz, de ez teszi fejlődést tartóssá… Erről szól az Informedia története.
TÖRTÉNETÜNK
Start piackutatással
Indulás piackutatási fókusszal, javaslatok, tanácsadás.
Offline kampányok
Arculattervezés, hirdetések, plakátok, nyomtatás, minden ami egy reklámügynökséghez illik.
Direkt marketing
Perszonalizálás, dm levelek, telemarketing, egyre pontosabb célzás.
Online marketing
Weblap, SEO, bannerek, megnyílt az online világ.
Közösségi média
Facebook, célcsoport, remarketing.
Tartalommarketing
Blogok, cikkek, videók, infografikák, mert a figyelemért folytatott harc lett a legfontosabb.
Vevőközpontú marketing
Elsősorban vevő számít, aki élményt szeretne kapni, a termék tulajdonságai, előnyei másodlagosak.
Szélesedő közösségi média tartalom
A tiktok virális tartalmai mellett, a LinkedInre tudományos, szakmai tartalmakat gyártunk ügyfeleink
Hogyan dolgozunk?
Igényfelmérés
MIlyen eszközöket használt eddig? Mi működött és mi nem?