01
Keresőoptimalizálás
Pénzt spórolunk SEO-eszközökkel, így a vásárolt találatok helyett organikusan ér csúcsra ügyfelünk honlapja. Az idegen szavak szótára (“backlink”, “meta description”) helyett a kereső ízlésére hangoljuk a honlapot.
02
Közösségi médiamenedzsment
Mindenki azzal foglalkozzon, amihez ért: ügyfelünk a minőségbiztosítással, mi azzal, hogy mikor, kinek, miért és mit kommunikáljunk a Facebookon, Instagramon, YouTube-on...
03
Tartalommarketing
A figyelem fenntartásának kulcsa a érdeklődést kiváltó, minőségi tartalom. A minőségi, több platformra optimalizált tartalom fogja bevonzani, edukálni, végül meggyőzni a vevőket.
04
Stratégiai tanácsadás
Az elmúlt két és fél évtizedben lefuttatott többszáz kampány eredményeként találtunk egy közös alapot, működőképes stratégia építhető. Ezt az alapot a meglevő vevők mélyebb szándékainak a feltárása és a megbízó céljainak összehangolása jelenti.
05
Design
Az esztétikus megjelenés célja nem a képi harmónia, hanem a konverzió. Azért alkalmazzuk a vevőbarát design-megoldásokat, mert így a felhasználó könnyen és gyorsan jut hozzá a releváns információkhoz és egyszerűbb lesz meggyőzni.
06
Piackutatás, analitika
Lépjünk be a vevők világába, ismerjük meg motivációit, térképezzük fel viselkedését, tárjuk fel mozgatórugóit. Miért fontos ez? Mert végül ő dönt.
07
PPC kampánymenedzsment
Amikor az organikus találatokat megelőzik a konkurencia fizetős hirdetései, akkor a hirdetési helyek vásárlásával kell a vevők látókörébe kerülni. Irány a Google Ads, a Facebook, az Instagram vagy a LinkedIn.
08
Kiszervezett marketing
Gazdagítsuk egymást! Ügyfelünk hozza a márkáját, mi hozzuk a hátunk mögött álló 150 000 órányi tömény szaktudást, legyen szó szövegírásról, stratégia építésről, Google hirdetésekről.
09
Webaudit
Az audit végén a megbízó számára összehasonlíthatóvá válik a mutatott kép, a mutatandóval. Minél nagyobb a különbség, annál több a kommunikációs teendő.
10
Vásárlói élménytérkép-tervezés
A vevőközpontú marketing csúcsa, amikor vásárlóvá lényegülve járjuk végig ügyfeleink vásárlási útvonalát, precízen megtervezve, hogy az egyes kontaktpontokon mi történjen, a kapcsolatfelvételtől a vásárlásig.

Miért velünk?

Szakmai intelligencia
150 000 óra tömény marketing stratégiai és megvalósítási tapasztalat mozdul meg azért, hogy felpörögjön az eladás.
Ügyfélfókusz
Nem sablonos szolgáltatásokat erőltetünk, hanem azokat a megoldásokat válogatjuk össze, amelyek közelebb viszik ügyfeleinket vevőik meggyőzéséhez.
Flexibilitás
Minden partnerünkkel személyre szabottan kommunikálunk, meghallgatjuk az igényeket és azokra hangoljuk a marketinget.