01
Keresőoptimalizálás
Pénzt spórolunk SEO-eszközökkel, így a vásárolt találatok helyett organikusan ér csúcsra ügyfelünk honlapja. Az idegen szavak szótára (“backlink”, “meta description”) helyett a kereső ízlésére hangoljuk a honlapot.
02
Közösségi médiamenedzsment
Mindenki azzal foglalkozzon, amihez ért: ügyfelünk a minőségbiztosítással, mi azzal, hogy mikor, kinek, miért és mit kommunikáljunk a Facebookon, Instagramon, YouTube-on...
03
Tartalommarketing
A figyelem fenntartásának kulcsa a érdeklődést kiváltó, minőségi tartalom. A minőségi, több platformra optimalizált tartalom fogja bevonzani, edukálni, végül meggyőzni a vevőket.
04
Stratégiai tanácsadás
Az elmúlt két és fél évtizedben lefuttatott többszáz kampány eredményeként találtunk egy közös alapot, működőképes stratégia építhető. Ezt az alapot a meglevő vevők mélyebb szándékainak a feltárása és a megbízó céljainak összehangolása jelenti.
05
Design
Az esztétikus megjelenés célja nem a képi harmónia, hanem a konverzió. Azért alkalmazzuk a vevőbarát design-megoldásokat, mert így a felhasználó könnyen és gyorsan jut hozzá a releváns információkhoz és egyszerűbb lesz meggyőzni.
06
Piackutatás, analitika
Lépjünk be a vevők világába, ismerjük meg motivációit, térképezzük fel viselkedését, tárjuk fel mozgatórugóit. Miért fontos ez? Mert végül ő dönt.
07
PPC kampánymenedzsment
Amikor az organikus találatokat megelőzik a konkurencia fizetős hirdetései, akkor a hirdetési helyek vásárlásával kell a vevők látókörébe kerülni. Irány a Google Ads, a Facebook, az Instagram vagy a LinkedIn.
08
Kiszervezett marketing
Gazdagítsuk egymást! Ügyfelünk hozza a márkáját, mi hozzuk a hátunk mögött álló 150 000 órányi tömény szaktudást, legyen szó szövegírásról, stratégia építésről, Google hirdetésekről.
09
Webaudit
Az audit végén a megbízó számára összehasonlíthatóvá válik a mutatott kép, a mutatandóval. Minél nagyobb a különbség, annál több a kommunikációs teendő.
10
Vásárlói élménytérkép-tervezés
A vevőközpontú marketing csúcsa, amikor vásárlóvá lényegülve járjuk végig ügyfeleink vásárlási útvonalát, precízen megtervezve, hogy az egyes kontaktpontokon mi történjen, a kapcsolatfelvételtől a vásárlásig.
11
Employer Branding
Employer branding stratégia kialakításakor nagyon hasonló lépéseket szükséges megtennünk, mint a marketing stratégia kialakítása alatt.
Egy különbséget szem előtt tartva: a célközönséget.
12
Offline marketing
Az offline marketing világában kulcsfontosságú a tartalom és forma egysége. A ``tartalom`` megfelelő kialakítása elsősorban az adott vállalkozás feladata. Mi a ``forma``, a megjelenés terén - a külső és belső dekorelemek kiválasztásában, megtervezésében, legyártásában és telepítésében - tudunk segíteni!
13
Cégajándék
Az ügyfélkapcsolatok ápolásának jól bevált eszköze a cégajándék. Ez lehet széles körben osztogatott szóróajándék, de lehet egy szűkebb vevőkörnek adott, exklúzívabb ajándék is.

Miért velünk?

Szakmai intelligencia
150 000 óra tömény marketing stratégiai és megvalósítási tapasztalat mozdul meg azért, hogy felpörögjön az eladás.
Ügyfélfókusz
Nem sablonos szolgáltatásokat erőltetünk, hanem azokat a megoldásokat válogatjuk össze, amelyek közelebb viszik ügyfeleinket vevőik meggyőzéséhez.
Flexibilitás
Minden partnerünkkel személyre szabottan kommunikálunk, meghallgatjuk az igényeket és azokra hangoljuk a marketinget.