Hogyan tudjuk meggyőzni a vevőket?
- Ha nem is gondolatolvasással, de empátivál indítunk. A nyitóaudit során tulajdonképpen ügyfelünk bőrébe bújunk, hogy az ő szempontjából lássuk a piacot. Ez az összehangolódás adja a közös alapot, ahonnan továbblépünk. Ezért érzik az ügyfeleink, hogy kitaláljuk kimondatlan gondolataikat is.
- Ezután ügyfelünk vásárlóinak helyébe képzeljük magunkat. Így objektív képet kapunk megbízónkról. Ezen tapasztalatok birtokában tudunk kreatív és ütőképes javaslatokat mondani, javasolni megbízónknak.
Filozófiánk
„Ha nem tudod a fogyasztó helyébe képzelni magad, semmi keresnivalód a reklámcsinálás területén.”
Milyen eredményekre
számíthat?
A munkát a siker kizárólag az angol szótárban előzi meg. Az eredmények eléréséhez a következetes vevőbarát marketing felépítésén keresztül vezet az út.
Jöhetnek további részletek?
Ha kíváncsi rá, hogy milyen módon alakult ki jelenlegi struktúránk, kattintson a következő gombra.