Hogyan tudjuk meggyőzni a vevőket?

  • Ha nem is gondolatolvasással, de empátivál indítunk. A nyitóaudit során tulajdonképpen ügyfelünk bőrébe bújunk,  hogy az ő szempontjából lássuk a piacot. Ez az összehangolódás adja a közös alapot, ahonnan továbblépünk. Ezért érzik az ügyfeleink, hogy kitaláljuk kimondatlan gondolataikat is.
  • Ezután ügyfelünk vásárlóinak helyébe képzeljük magunkat. Így objektív képet kapunk megbízónkról. Ezen tapasztalatok birtokában tudunk kreatív és ütőképes javaslatokat mondani, javasolni megbízónknak.
Keresőoptimalizálás
Pénzt spórolunk SEO-eszközökkel, így a vásárolt találatok helyett organikusan ér csúcsra ügyfelünk honlapja. Az idegen szavak szótára (“backlink”, “meta description”) helyett a kereső ízlésére hangoljuk a honlapot.
Tartalommarketing
A figyelem fenntartásának kulcsa a érdeklődést kiváltó, minőségi tartalom. A minőségi, több platformra optimalizált tartalom fogja bevonzani, edukálni, végül meggyőzni a vevőket.
Piackutatás, analitika
Lépjünk be a vevők világába, ismerjük meg motivációit, térképezzük fel viselkedését, tárjuk fel mozgatórugóit. Miért fontos ez? Mert végül ő dönt.
right_bottom_02right_bottom_01

Filozófiánk

„Ha nem tudod a fogyasztó helyébe képzelni magad, semmi keresnivalód a reklámcsinálás területén.”

Milyen eredményekre
számíthat?

A munkát a siker kizárólag az angol szótárban előzi meg. Az eredmények eléréséhez a következetes vevőbarát marketing felépítésén keresztül vezet az út.

Több konverzió
Pontos célzással, megfelelő időzítéssel, releváns üzenetekkel több konverzió érhető el, azonos költségszint mellett.
Növekvő elégedettség
A vevőközpontú marketing-kommunikáció növeli a vásárlók elégedettségét, mert egyre több pozitív élményben lesz részük.
Ügyfélmegtartás
Az új vevők bevonzása mellett kiemelt figyelmet érdemes fordítani a meglévő vevőkre, akik elkötelezett törzsvevőkké válhatnak - alacsony ráfordítással.
Piaci növekedés
Az új vevők bevonzása és meglévő vevőkkel való kiemelt törödés eredője a piaci részesedés növekedése, mely minden cég alapvető célja.

Jöhetnek további részletek?

Ha kíváncsi rá, hogy milyen módon alakult ki jelenlegi struktúránk, kattintson a következő gombra.