Kiszervezett marketing
A marketing kiszervezés egy kiváló lehetőség arra, hogy gazdagítsuk egymást! Ügyfelünk hozza a márkáját, a minőséget, mi hozzuk a hátunk mögött álló 150 000 órányi tömény szaktudást, legyen szó szövegírásról, stratégia építésről, Google hirdetésekről. Mindezek célja, hogy ügyfelünk eredményesssége az eddigieknél jobban növekedjen.
Az online marketing kiszervezés pénz- és idő megtakarítást eredményez, ha megfelelő keretek között vezetik be. Magyarországon magas a bizalmatlansági faktor, ezért az együttműködés ezen szintje általában az üzleti kapcsolatok későbbi szakaszában lehet reális alternatíva. Itt is érvényes a mondás, hogy lakva ismerszik meg a társ. Ha már sikerült néhány kampányt levezényelni, ha előrébb került a honlap a kereső találati listáján, ha több vevőt eredményez a megújított nyerő stratégia bevezetése, akkor merül fel, hogy az online marketinget teljes egészében kiszervezzék.
Ez számos előnnyel jár:
- egy havi díjért 2-3 szakma kvalitásaik kapja megbízó,
- bármikor felmondható a megállapodás, nincs felmondási idő, táppénz, TB,
- jobbak a számonkérés lehetőségei, kevesebb kibúvó,
- naprakészebb tudással bír egy szakmai csapat, mint egy-egy kollega,
- a nagyobb tapasztalat, több múltban elkövetett hibát jelent, melyeket a jövőben mi már nem fogunk elkövetni,
- olyan külső, objektív szempontokat is be tudunk vinni a marketingbe, amiket belsősként lehetetlen észrevenni.