Webaudit

 

A megbízó szerteágazó online megjelenésének alapos áttekintése mellett a konkurensek aktivitásának átvilágítására is sor kerül.

Az audit végén a megbízó számára összehasonlíthatóvá válik a külső szemlélő által értelmezett összhatás azzal az összképpel melyet szeretne önmagáról mutatni vállalat. A kommunikáció lényege, hogy a befogadóban kiakult értelmezést vegyük alapnak és ne azt, mi közölni szeretnénk, hiszen minden esetben vannak értelemzésbeli különbségek.  Minél nagyobb a különbség, aközött a kép között, amit ügyfelünk mutatni kíván magáról, annál amit értelmeznek a befogadóik annál több a kommunikációs teendő.

Miért van szükség erre a szolgáltatásra? Mert egyetlen rendszer, szervezet sem képes önmagát kívülről, objektíven értelmezni. Nekünk, mint tanácsadó cégnek vagy egy olyan nézőpontunk, amely a megbízó szempontjából elérhetetlen, viszont szükséges.

Ez pedig a külső, vevőszempont, hiszen a vevő független nézőpontjával a megbízó nem, vagy nagyon komoly erőfeszítések után képes felruházni magát.

Ez az objektív nézőpont, felvértezve szakmai intelligenciánkkal képes olyan új és hatásos megközelítéseket, ötleteket, javaslatokat letenni az asztalra, mely fellendítheti megbízónk piaci szereplését, hogy a róla kialakult benyomás megegyezzen azzal, amit szeretne elérni.

Az audit tárgyát képező elemek:

  • Honlap
  • Google Analytics
  • Facebook, Instagram, LinkedIn profil
  • Hírlevek
  • Bannerek
  • Blogok
  • Konkurensek
  • Fórumok, zárt csoportok
  • Értékelések