PPC kampánymenedzsment

A PPC kampánymenedzsment akkor nyújt fontos segítséget, amikor az organikus találatokat megelőzik a konkurencia fizetős hirdetései. Ez az pillanat, amikor a hirdetési helyek vásárlásával kell a vevők látókörébe kerülni. Irány a Google Ads, a Facebook, az Instagram vagy a LinkedIn.

A Google egy szerény és szegény vállalat lenne, ha csak az organikus keresési találatokra építené az üzleti modelljét. Mindannyian tudjuk, hogy se nem szerény, se nem szegény az említett cég, melyet mellesleg keresőóriásnak is hívnak. Ennek az oka, hogy a bevételeit úgy biztosítja önmaga számára, hogy az organikus találatok felett elhelyez több, “sima” találatnak kinéző hirdetést, melyekért kattintás esetén a megrendelők fizetnek.

Ezen hirdetések elkészítése, kezelése, optimalizálása a PPC kampánymenedzsment feladata.

A szolgáltatás lépései ebben az esetben is egy audittal (PPC) indulnak, hiszen pontos diagnózis nélkül a vakszerencsére bizzuk a gyógyulást. Az audit természetesen a konkurencia vonatkozó tevékenységeinek felmérésére is vonatkoznak.

Az adott állapot alapos ismeretében készítjük el a kívánatos eredményeket célzó PPC- stratégiát, mely tartalmazza, hogy milyen kulcsszavakra fókuszáljunk, milyen büdzsével dolgozunk és milyen konverziós eredményeket szeretnénk elérni.

A hirdetések, kampányok eredményességéről havi riportok készülnek, melyek alapján dinamikusan reagálunk a mikrokörnyezet változásaira.