Kiszervezett marketing

 

A marketing kiszervezés egy kiváló lehetőség arra, hogy gazdagítsuk egymást! Ügyfelünk hozza a márkáját, a minőséget,  mi hozzuk a hátunk mögött álló 150 000 órányi tömény szaktudást, legyen szó szövegírásról, stratégia építésről, Google hirdetésekről. Mindezek célja, hogy ügyfelünk eredményesssége az eddigieknél jobban növekedjen.

Az online marketing kiszervezés pénz- és idő megtakarítást eredményez, ha megfelelő keretek között vezetik be. Magyarországon magas a bizalmatlansági faktor, ezért az együttműködés ezen szintje általában az üzleti kapcsolatok későbbi szakaszában lehet reális alternatíva. Itt is érvényes a mondás, hogy lakva ismerszik meg a társ. Ha már sikerült néhány kampányt levezényelni, ha előrébb került a honlap a kereső találati listáján, ha több vevőt eredményez a megújított nyerő  stratégia bevezetése, akkor merül fel, hogy az online marketinget teljes egészében kiszervezzék.

Ez számos előnnyel jár:

  • egy havi díjért 2-3 szakma kvalitásaik kapja megbízó,
  • bármikor felmondható a megállapodás, nincs felmondási idő, táppénz, TB,
  • jobbak a számonkérés lehetőségei, kevesebb kibúvó,
  • naprakészebb tudással bír egy szakmai csapat, mint egy-egy kollega,
  • a nagyobb tapasztalat, több múltban elkövetett hibát jelent, melyeket a jövőben mi már nem fogunk elkövetni,
  • olyan külső, objektív szempontokat is be tudunk vinni a marketingbe, amiket belsősként lehetetlen észrevenni.