informedia_logo
informedia_logo
informedia_logo
informedia_logo
informedia_logo
  • Főoldal
  • Rólunk
  • Szolgáltatások
    • Kiszervezett marketing
    • Közösségimédia-menedzsment
    • Keresőoptimalizálás
    • Tartalommarketing
    • Piackutatás
    • Stratégiai tanácsadás
    • Employer branding
    • Design
    • PPC kampánymenedzsment
    • Webaudit
    • Vásárlói élménytérkép-tervezés
    • Összehasonlító termékteszt
    • Offline marketing
    • Cégajándék
  • Esettanulmányok
  • Árak
  • Kapcsolat
  • Blog

Portfolio

HomePortfolioBeiskolázási kampány- marketing esettanulmány
beiskolazasi-kampanyfő

Beiskolázási kampány- marketing esettanulmány

A középiskolások célzása: Hol vagytok érettségizők?

Mit tehetünk ha a beiskolázási kampányok korábbi eszközei már nem működnek?

Egy felsőoktatási intézmény esetében többféle megközelítés is indokolt a tekintetben, hogy hol is érjük el pontosan a célközönséget.

De ha el is értük, hogy megy át a legtöbb információ hozzájuk?

Az esettanulmányunkból kiderül.

Szektor: Oktatás

Célcsoport: Érettségiző diákok

Eszközök: Tartalommarketing, Stratégiai tanácsadás, Vásárlói élménytérkép-tervezés, Design

A PROBLÉMA

A Szegedi Egyetem természettudományi kara nem volt elégedett az eddigi beiskolázási kampányaival. Az internetes hirdetések és szórólapok ugyan eljutottak a diákokhoz, de a kampány költséghatékonysága elmaradt a várttól. Úgy érezték, hogy túl sok volt a meddő szórás és így túl sok energiát és pénzt pazaroltak el, miközben a vonzáskörzetben lévő középiskolásokat nem sikerült megfelelően megszólítani.

MIT CSINÁLTUNK?

Befolyásoltak.

A megoldás egyedi és közvetlen célzást igényelt.

Létrehoztunk egy saját „médiafelületet”: egy információs táblát, amelyen 8 fül volt található. Mindegyik fül egy-egy prospektust tartalmazott az egyetem különböző szakjairól. Az infótáblákat az ország számos városában kihelyeztük. Összesen 91 középiskolában volt megtalálható. Ezek a táblák lehetőséget adtak arra, hogy a középiskolás diákok közvetlenül és kényelmesen hozzáférhessenek a kar által kínált információkhoz. A cél az volt, hogy az érdeklődő diákok közvetlenül elérhessék az egyetem szakjairól szóló részletes tájékoztató anyagokat anélkül, hogy hirdetésekkel kellene őket vezetni.

EREDMÉNY

Az infótáblák hatékonynak bizonyultak: az előző évekhez képest 20-30%-kal nőtt a jelentkezők száma, és jelentősen több kapcsolatfelvétel történt.

A saját médiafelület lehetővé tette, hogy az egyetem pontosan ott és azokkal a diákokkal lépjen kapcsolatba, akik a legnagyobb eséllyel érdeklődtek a természettudományi szakok iránt.
A célzott médiafelület létrehozásával sikerült jelentősen csökkenteni a meddő szórást, miközben növeltük a kampány hatékonyságát.

KONKLÚZIÓ

A megfelelő célzás és a saját médiafelület létrehozása elengedhetetlen volt a kampány sikeréhez. A szegedi egyetem természettudományi karának újítása bebizonyította, hogy a közvetlen elérés és a releváns, helyben elérhető információk jelentősen növelik a jelentkezők számát és a kapcsolatfelvételeket, minimalizálva az elpazarolt energiát és költségeket.
A célzott iskolai jelenlét és a saját médiafelület lehetővé tette, hogy az egyetem közvetlenül és hatékonyan jusson el a potenciális jelentkezőkhöz. Az infótáblák megoldást nyújtottak arra, hogy az egyetem egyszerre érjen el több diákot. A szegedi egyetem stratégiája így tartósan több jelentkezőt vonzott, és sikeresen növelte a kapcsolatfelvételek számát.

Ha egyszer megszületik a vevőfókuszú marketinggel létrehozott termék, vagy szolgáltatás, akkor nincs az a konkurens, válság, változás, ami elveheti a vevőket a márkától.

– Halasi Attila – Informédia

KIPRÓBÁLTUK.

MŰKÖDIK.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha ön is szeretne a vevőfókuszú marketing útjára lépni!

    Halasi Attila
    7
    Prev PostTermészettudományikar marketingEgyetem- marketing esettanulmányokt 04, 2024
    Next PostAlma Mater- marketing esettanulmányokt 04, 2024ama mater fo kep

    Related projects

    maganegeszsegugy marketing

    Magánkórház – marketing esettanulmány

    Hogyan szerezzünk ajánlást? Mit tehet egy magánkór
    elelmiszer marketing

    Húsipar- marketing esettanulmány

    Piackutatás a húsiparban: Hogyan segíti a piackutat
    Természettudományikar marketing

    Egyetem- marketing esettanulmány

    Piackutatás a természettudományi karon: Miért jönn
    ama mater fo kep

    Alma Mater- marketing esettanulmány

    Az öregdiákokban erősödik az igény, hogy támogath
    informedia_logo
    Oldalak
    • Rólunk
    • Meggyőzés
    • Esettanulmányok
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    Szolgáltatások
    • Keresőoptimalizálás
    • Tartalommarketing
    • Piackutatás
    • Design
    • Kiszervezett marketing
    Szolgáltatások
    • Vásárlói élménytérkép-tervezés
    • Webaudit
    • Stratégiai tanácsadás
    • Közösségimédia-menedzsment
    • PPC kampánymenedzsment
    © 2021. Minden jog fenntartva.