Ezért tervezzük alul a lakásfelújítás és a marketing-kampány költségeit
Van olyan ember, aki úgy újított fel konyhát, hogy annyiba került, amennyit eredetileg rászánt? Indított már valaki új marketing-kampányt úgy, hogy annyiba került, amennyit eltervezett? Aki igennel és
Mikor vakrepülés a marketing?
Ha még nem volt a cégnél touchpoint analízis, vagy vásárlói élménytérkép készítés, akkor lehet, hogy vakrepülés üzemmódban maradt marketing. Hogy mi a touchpoint analízis? A touchpoint egy nagyon talá
A hülyeség pszichológiája
Egyre több cikk jelenik meg magyarul is a kognitív torzításokkal kapcsolatban. Kognitív torzításnak nevezzük az elménk azon hibáit amikor pédául tipizálunk, egyszerűsítünk, általánosítunk, hiszünk az
4 ok, ami miatt szeretünk listákat olvasni
Az 5 leggyakoribb marketing hiba, A 10 legjobb eladásösztönző könyv, 7 jótanács, mielőtt szakítanál az ügyfeleddel. Elöntöttek bennünket a listák – akár a hírek piacáról legyen szó, akár egyéb kereske